تعمیر کرکره برقی


 یکی از راهکارهایی که می توان از تعمیر کرکره برقی و هزینه های آن جلوگیری کند این است که در زمان های لازم نگهداری و سرویس های لازم صورت گیرد. در فصولی که رفت و آمد زیادتر است، با توجه بیشتر به کرکره های برقی می توان از خرابی زودرس آن ممانعت به عمل آورد.




سرد شدن هوا می تواند خود عاملی برای عملکرد سخت موتور کرکره برقی و یا جک و فنر کرکره برقی باشد که باعث می شود این کرکره اتوماتیک نتوانند با سرعت مناسب حرکت کنند. این موضوع در فصول گرم کمتر دیده می شود.




در صورتی که تیغه های کرکره برقی دچار ضربه شده و عملکرد آن دچار اختلال گشته است ، با کارشناسان شرکت آتی در تماس حاصل فرمایید. شرکت آریاتوتم (آتی دُر) دارای سابقه ای حدود هجده سال در حوزه ی درب های اتوماتیک و یراق آلات آن بوده و در این صنعت یکی از شرکت های معتبر و برجسته می باشد.




از آنجا که کرکره برقی حفظ امنیت در هر ساختمان و یا فروشگاهی را دارد بهتر است برای تعمیر کرکره برقی از شرکت های معتبر که تکنسین های حرفه ای و مطمئن را دارند استفاده کنید. 




ما توانسته ایم همه مدل های موتور های کرکره اتوماتیک و تیغه های مختلف را تعمیر و خدمات دهیم و از نظر شما نگرانی جهت تامین قطعات و عدم تعمیر کرکره برقی خودتان نخواهید داشت.




آتی دُر با گذشت سال ها تجربه و خدمات مطلوبی که در زمینه تعمیر کرکره برقی ارائه داده توانسته است رضایت مشتریان خود را فراهم کند و همیشه تامین قطعات و خدمان با کیفیت را الویت کاری خود قرار داده است.


see more at : تعمیر کرکره برقی



Comments

Popular posts from this blog

Jobs in oyo